Ruotsin prinssi meni naimisiin

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.06.2015

Ruotsissa juhlittiin viime viikonloppuna kuninkaallisia häitä.

Prinssi Carl Philip meni naimisiin Sofia Hellqvistin kanssa. Carl Philip on kuningas Kaarle XVI Kustaan ja kuningatar Silvian poika. Carlm Philip on Ruotsin kuningasparin toiseksi vanhin lapsi. Hänen sisarensa ovat kruununprinsessa Victoria ja Madeleine.

Sofia Hellqvist on nyt prinsessa Sofia. Hellqvist on taustaltaan tavallinen ruotsalainen tyttö.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste