Spitfire-hävittäjä on pieni lentokone, jolla lennettiin toisessa maailmansodassa. Nyt Matt Jones ja Steve Brooks aikovat lentää hävittäjällä maailman ympäri. He lähtivät matkaan Englannista 5. elokuuta.
Matka kestää neljä kuukautta, ja sen pituus on yli 40 000 kilometriä. Matkan aikana lentäjät pysähtyvät sata kertaa eri maissa.
Spitfire-hävittäjällä lennettiin toisessa maailmansodassa. Myöhemmin hävittäjä oli museossa. Se kunnostettiin muutama vuosi sitten, jotta sillä voi taas lentää. Hävittäjästä poistettiin kaikki aseet.
Vaikeasti kirjoitettu!