Maailman koronatilanne pahenee

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 04.05.2021

Koronatartuntojen ja -kuolemien määrä maailmalla kasvaa.

Maailman terveysjärjestö eli WHO kertoo, että koko maailman koronatilanne on huono. Koronatilanne on erityisen huono Intiassa, Brasiliassa, Agentiinassa, Iranissa ja Turkissa.

Intiassa löydettiin viime viikolla 400 000 uutta tartuntaa päivän aikana. Yli 3 500 intialaista kuoli koronaan päivässä. Intia yrittää nyt rokottaa ihmisiä nopeasti.

Yli kolme miljoonaa ihmistä on kuollut koronaviruksen takia. Tartuntoja on 150 miljoonaa.

Lähde Yle

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Maailman koronatilanne pahenee”

  1. Minusta otsikon verbi heiketä ja tilanne heikkenee on muuta kuin selkeä. Jotenkin siitä voi tulla kuva, että viruskanta vähenee ja korona vähenee. Itse käyttäisin verbiä paheta koronatilanne pahenee
    Tai: Koronatilanne muuttuu huonommaksi

    Kiitos huomiosta. Tämä on muutettu.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste