Kuuba sallii yksityisen omistuksen melkein kaikilla aloilla. Uudistuksesta ilmoitettiin virallisesti kommunistisen puolueen sanomalehdessä.
Kuuban työministeri Marta Elena Feiton sanoo, että Kuuban on pakko tehdä uudistuksia. Koronapandemia on aiheuttanut niin suurta vahinkoa Kuuballe.
Kuuba on kommunistinen saarivaltio Karibialla. Se sijaitsee lähellä Yhdysvaltojen rannikkoa. Kuubasta on Miamiin matkaa 500 kilometriä. Kommunistinen puolue on johtanut Kuubaa vuodesta 1959 lähtien.
Lähde Yle
1)Uudistuksesta ilmoitettiin virallisesti kommunistisen puolueen
2)Koronapandemia on aiheuttanut niin suurta vahinkoa Kuuballe.
3)Kuubasta on Miamiin matkaa 500 kilometriä.
Kuuba on kypsynyt yksityisiin omistuksiin.