Israel rokottaa vauhdikkaasti

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 26.01.2021

Israel antaa koronarokotteita kovalla vauhdilla.

Israel on rokottanut tähän mennessä 2,5 miljoonaa ihmistä. Israelissa on yhdeksän miljoonaa asukasta.

Israelin tavoitteena on, että kaikki asukkaat saavat rokotteen maaliskuun loppuun mennessä.

Länsirannan ja Gazan palestiinalaiset eivät kuulu rokotettavien joukkoon.

Kuuntele juttu

2 kommenttia artikkeliin ”Israel rokottaa vauhdikkaasti”

  1. En ymmärrä miksi kaikille pitäisi antaa rokote?! Ihmisten on kehitettävä immuniteetti sairauksia vastaan.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste