Harry ja Meghan saivat lapsen

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 22.05.2019

Englannin prinssi Harry ja Sussexin herttuatar Meghan ovat saaneet pojan.

Herttuaparin vauva syntyi 6. toukokuuta. Lapsi on pariskunnan ensimmäinen.

Meghan ja Harry menivät naimisiin vuosi sitten toukokuussa Windsorin linnan kappelissa.

Meghan on 37-vuotias ja Harry 34-vuotias. Meghan on amerikkalainen. Hän työskenteli näyttelijänä ennen kuin meni naimisiin kuninkaallisen kanssa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)