Brasiliassa ja Intiassa paljon koronakuolemia

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.09.2020

Brasiliassa on melkein neljä miljoonaa koronavirustartuntaa.

Viruksen takia on kuollut yli 120 000 ihmistä. Intiassa koronavirus on aiheuttanut 70 000 ihmisen kuoleman.

Koronavirukseen on kuollut eniten ihmisiä Yhdysvalloissa. Siellä korona on aiheuttanut jo yli 180 000 ihmisen kuoleman.

Koko maailmassa on varmistettu yli 25 miljoonaa koronavirustartuntaa. Koronaviruksen aiheuttamia kuolemia on 850 000.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)