Allegro-juna kulkee jälleen Helsingin ja Pietarin välillä

Teksti: Petri Kiuttu, lähteet HS, Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 13.12.2021

Allegro-juna liikennöi jälleen. Allegro kulkee Helsingin ja Pietarin välillä.

Allegro oli pois liikenteestä 1,5 vuotta. Yhteys katkaistiin maaliskuussa 2020 koronapandemian takia.

Henkilöjunaliikenne Helsingin ja Pietarin välillä alkoi uudelleen sunnuntaina 12. joulukuuta. Allegro liikennöi aluksi harvennetuin vuorovälein. Molempiin suuntiin on kaksi vuoroa päivässä.

Allegrossa saavat toistaiseksi matkustaa ainoastaan Suomen ja Venäjän kansalaiset.

Helsingin ja Moskovan väliä liikennöivä Tolstoi-juna palaa liikenteeseen ehkä ensi keväänä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)