Yona esiintyy sinfoniaorkesterin kanssa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Tero Ahonen
Uutinen julkaistu: 20.04.2021

Yonan uusi levy on tehty yhteistyössä suuren orkesterin kanssa. Ensi syksynä Yona esiintyy sinfoniaorkesterin kanssa.

Levytys oli Yonan unelma. Yona myös esiintyy yhdessä Tapiola Sinfonietta -sinfoniaorkesterin kanssa ensi syksynä. Konsertti järjestetään Helsingin Musiikkitalossa.

Tapiola Sinfonietta -orkesteria kuullaan myös Yonan uudella levyllä. Levyn nimi on Uni johon herään.

Yona on kertonut julkisuudessa, että hänellä on epävakaa persoonallisuushäiriö. Sen oireita ovat suuret ja herkät tunteet, vaihtuvat mielialat ja voimakkaat kokemukset. Elämä ei aina ole tasaista ja helppoa. Yonan mukaan hän voi kuitenkin nykyisin hyvin.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste