Ville Valo laulaa nyt suomeksi

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Joonas Brandt
Uutinen julkaistu: 10.10.2018

Ville Valo esiintyy nyt Agents-yhtyeen laulajana. Valo ja Agents ovat levyttäneet Rauli Somerjoen musiikkia.

Ville Valo on Suomen kansainvälisesti tunnetuin rocktähti. Valon HIM-yhtye lopetti viime vuodenvaihteessa.

Nyt Valo on levyttänyt yhdessä Agents-yhtyeen kanssa Rauli Badding Somerjoen musiikkia. Agentsin kitaristi ja johtaja Esa Pulliainen löysi Baddingin lauluja, joita ei ollut julkaistu aiemmin. Agents on levyttänyt nuo laulut yhdessä Valon kanssa.

Agentsin ja Ville Valon levy julkaistaan vuoden 2019 alussa. Ensimmäinen kappale Orpolapsi kiurun soi jo radiossa ja Spotifyssä.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste