Hupailun on ohjannut Aleksi Mäkelä. Juonta elokuvassa ei juuri ole. Se kertoo neljä erillistä tarinaa. Niissä on mukana hauskoja ja hassuja tyyppejä, jotka muistuttavat melko paljon Kummelin aiempia hahmoja.
Elokuva miellyttää aivan varmasti kevyen huumorin ystäviä. Kummelin ystävät eivät pety, se on varma.
Ohjaaja Mäkelä nimittää uutta Kummelia toimintaelokuvaksi. Mäkelän mukaan kuvaukset olivat hänen elokuvauransa rankimmat.
Kummeli V tulee ensi-iltaan perjantaina 19. helmikuuta.
Hei, tässä jutussa on pari karkeaa virhettä. Yli 1100 ihmisen hengen vienyt onnettomuus huhtikuussa 2013 ei ollut palo, vaan rakennuksen romahdus.
Toinen kohta pitäisi olla näin: yksikään suomalainen vaatemerkki ei kuulu mihinkään järjestöjohtoiseen järjestelmään. (Yritysten välinen BSCI on kerännyt paljon suomalaisia jäsenyrityksiä).
Tiedoksi muuten: Bangladeshin rakennusturvallisuutta on saatu parannettua laajan yhteistyön verkostolla, joka tarkastaa rakennuksia.