Uutta musiikkia Adelelta

Teksti: Petri Kiuttu, lähde HS
Kuva: Adele Official
Uutinen julkaistu: 17.11.2021

Adele julkaisee uuden levyn. Adelen edellisestä levystä on kulunut jo kuusi vuotta.

Adelen edellinen levy julkaistiin vuonna 2015. Levyn nimi on 25. Uuden levyn nimi on 30.

Adelen uuden levyn ensimmäinen kappale Easy On Me julkaistiin jo lokakuussa. Siitä tuli heti suuri hitti radiossa, Youtubessa ja Spotifyssä.

Adele on 33-vuotias. Hän on kotoisin Englannin pääkaupingista Lontoosta. Adele nousi suureen suosioon, kun hän julkaisi ensimmäisen levynsä 19. Adele on nykyisin maailman suosituimpia laulajia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste