Adelen edellinen levy julkaistiin vuonna 2015. Levyn nimi on 25. Uuden levyn nimi on 30.
Adelen uuden levyn ensimmäinen kappale Easy On Me julkaistiin jo lokakuussa. Siitä tuli heti suuri hitti radiossa, Youtubessa ja Spotifyssä.
Adele on 33-vuotias. Hän on kotoisin Englannin pääkaupingista Lontoosta. Adele nousi suureen suosioon, kun hän julkaisi ensimmäisen levynsä 19. Adele on nykyisin maailman suosituimpia laulajia.

Minä kuuntelen hänen laulua, hän laulaa mahtavaa.