Uusi tangokuningas valittiin

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.07.2016

Marco Lundberg kruunattiin uudeksi tangokuninkaaksi Seinäjoella.

‑ Tämä on ihan mieletöntä. Kaikki unelmat toteutuivat, sanoi uusi tangokuningas.

Lundberg on unelmoinut jo pikkupojasta asti, että hänestä tulee tangokuningas. Hän oli tangomarkkinoiden finaalissa nyt jo neljännen kerran.

Tuomarit kehuivat, että Lundbergilla on kaunis ja pehmeä ääni. Lundberg on kotoisin Kuusankoskelta.

Tangokuningatar valitaan lauantaina.

Lähde STT

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Uusi tangokuningas valittiin”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste