Mazzarella on tunnettu suomenruotsalainen kirjailija. Hän kirjoittaa ruotsin kielellä. Hän on kirjoittanut esimerkiksi kirjat Syksystä syksyyn ja Elämän tarkoitus. Mazzarellan kirjoja on käännetty myös suomeksi.
Koska Mazzarella valittiin selkokirjakummiksi, jokin hänen kirjansa mukautetaan selkokielelle. Myöhemmin selviää, mikä kirja mukautetaan. Se ilmestyy selkoruotsiksi ja selkosuomeksi vuonna 2023.
Selkokirjakummin valitsee selkokirjatyöryhmä. Kummi valitaan joka toinen vuosi. Edellinen selkokirjakummi oli Enni Mustonen. Tuija Takala mukautti selkokielelle Mustosen Paimentyttö-kirjan. Se julkaistiin tänä syksynä.
