Uusi Miss Suomi on Oulusta

Teksti: Lähteet IS, HS
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 06.05.2015

Suomen kauneimmaksi naiseksi valittiin tänä keväänä Rosa-Maria Ryyti. Vuoden 2015 Miss Suomi on kotoisin Oulusta.

20-vuotias missi on valmis julkisuuden valokeilaan. Hän seurustelee Scandinavian Hunks -tanssiryhmässä vaikuttavan Riku Salmisen kanssa. Pariskunta tapasi toisensa muodikkaasti netissä.

– Tapasimme kolme vuotta sitten Facebookissa ja ystävystyimme. Tänä vuonna rakastuimme,

Ryyti kertoo Ilta-Sanomissa.

Ryyti on ylioppilas. Hän on työskennellyt äitinsä sisustusliikkeessä sisustussuunnittelijana, myyjänä ja assistenttina. Ryyti aikoo muuttaa Oulusta pysyvästi Helsinkiin.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)