Uusi James Bond valtaa elokuvateatterit

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Nicola Dove © 2020 DANJAQ
Uutinen julkaistu: 29.09.2021

Uuden James Bond -elokuvan maailman ensi-ilta oli syyskuun lopussa. Ensi-ilta järjesttiin Englannin pääkaupungissa Lontoossa.

Uusi Bond on elokuvasarjan 25:s. Elokuvan nimi on 007 No Time To Die. Elokuvan piti alun perin tulla teattereihin talvella 2020. Koronapandemia viivästytti elokuvan ensi-iltaa peräti 1,5 vuodella.

Daniel Craig näyttelee James Bondia. Craigin mukaan tämä on viimeinen Bond-elokuva, jossa hän on mukana. Craig on näytellyt Bondia kaikkiaan viidessä elokuvassa. Daniel Craig on 53-vuotias. Elokuvan ohjaaja on Cary Joji Fukunaga.

Elokuvan muissa päärooleissa ovat Rami Malek, Léa Seydoux sekä Lashana Lynch. Billie Eilish esittää elokuvan tunnuskappaleen No Time To Die.

Elokuvan ensi-ilta oli Suomessa torstaina 30. syyskuuta.

Lähde: STT

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste