Uuden musiikin kilpailusta viisuksi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Yle
Uutinen julkaistu: 15.01.2013

Euroviisujen loppukilpailu pidetään toukokuussa Ruotsin Malmössä.

Uuden musiikin kilpailussa valitaan Suomen edustaja kevään euroviisuihin. Euroviisujen loppukilpailu pidetään Ruotsin Malmössä. Suomen edustan valitsee kilpailun tuomaristo.

Loppukarsinnassa on mukana 12 eri artistia. Mukana on muun muassa Idols-voittaja Diandra. Hänen kappaleensa on Colliding Into You. Muita kilpailun naislaulajia ovat Elina Orkoneva Hämeenlinnasta, Iina Salin Mikkelistä ja Krista Siegfrids Kaskisista.

Uuden musiikin kilpailun finaali järjestetään lauantaina 9. helmikuuta.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste