Teinitähti Robin teki jo toisen levyn

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Anton Sucksdorff
Uutinen julkaistu: 25.09.2012

Robin on monessa mukana.

Robin on Suomen suosituimpia laulajia. Vasta 14-vuotias teinitähti nousi valtavaan suosioon viime talvena ensimmäisellä levyllään Koodi. Levy sisältää muun muassa yhden vuoden soitetuimmista kappaleista Frontside Ollien. Myös Faija skitsoo ja Hiljainen tyttö ovat isoja hittejä.

Robinin ensimmäisen levyn osti yli 100 000 ihmistä.

Syksyllä Robinilta julkaistaan jo toinen levy. Puuttuva palanen -kappale soi jo radioissa ja YouTubessa. Jouluksi suosikkilaulajasta ilmestyy vielä kirja ja dokumenttielokuva.

Robinin toinen levy julkaistaan perjantaina 5. lokakuuta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)