Täysi stadion juhlii Eppu Normaalia

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 03.08.2016

Pop-yhtye Eppu Normaalin juhlakonserttiin tulee ensi viikonloppuna yli 30 000 kuulijaa.

Eppu Normaali täyttää 40 vuotta. Juhlakonsertti järjestetään Tampereen Ratinan stadionilla ensi lauantaina.

Konsertissa kuullaan muun muassa uusia versioita Eppu Normaalin kappaleista. Yhtye soittaa yhdessä Tampere Filharmonia -orkesterin kanssa. Orkesterissa on 90 soittajaa.

Tämän vuoden lopulla valmistuu elokuva Eppu Normaalista. Elokuvaa kuvataan viikonlopun konsertissa.

Eppu Normaali on ehkä Suomen kaikkien aikojen suosituin rock-yhtye. Eppu Normaali oli erittäin suosittu varsinkin 1980-luvulla. Sen kappaleet soivat usein radiossa edelleen.

Lähde STT

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste