Eppu Normaali täyttää 40 vuotta. Juhlakonsertti järjestetään Tampereen Ratinan stadionilla ensi lauantaina.
Konsertissa kuullaan muun muassa uusia versioita Eppu Normaalin kappaleista. Yhtye soittaa yhdessä Tampere Filharmonia -orkesterin kanssa. Orkesterissa on 90 soittajaa.
Tämän vuoden lopulla valmistuu elokuva Eppu Normaalista. Elokuvaa kuvataan viikonlopun konsertissa.
Eppu Normaali on ehkä Suomen kaikkien aikojen suosituin rock-yhtye. Eppu Normaali oli erittäin suosittu varsinkin 1980-luvulla. Sen kappaleet soivat usein radiossa edelleen.
Lähde STT
