Tatu ja Patu elokuvaksi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 26.10.2016

Tatu ja Patu ovat suosittuja hahmoja Aino Havukaisen ja Sami Toivosen lastenkirjoissa.

Tänä syksynä Tatu ja Patu nähdään ensimmäisen kerran myös elokuvana. Elokuvan nimi on Kanelia kainaloon, Tatu ja Patu!.

Tatu ja Patu seikkailevat 17 kirjassa. Kirjoja on myyty Suomessa melkein miljoona kappaletta.

Elokuvassa Tatuna ja Patuna nähdään suositut näyttelijät Antti Holma ja Riku Nieminen. He etsivät Helsingissä 9-vuotiasta ystäväänsä Veeraa. Samalla he valmistelevat joulunviettoa. Tatu ja Patu joutuvat monenlaisiin hassuihin tilanteisiin.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste