Mia on töissä kahvilassa, mutta haaveilee näyttelijän urasta. Sebastian on lahjakas pianisti, joka rakastaa jazzia. Hän haaveilee oman jazz-klubin perustamisesta.
Nuoren parin ensimmäinen kohtaaminen tapahtuu elokuvan alussa liikenneruuhkassa. Elokuva on tässä alun kohtauksessa parhaimmillaan. Musikaali toimii, kun se onnistuu yhdistämään arjen tavanomaisuuden ja unelmoinnin.
Balladi City of Stars toimii elokuvassa myös hienosti. Elokuvassa toistuva laulu kertoo taiteilijahaaveista ja toisen ihmisen kaipuusta. Sen näyttelijät esittävät koskettavasti. Muutoin elokuva on usein siirappinen ja Hollywood-unelmat tuntuvat ennalta arvattavilta.
La La Land sai yhteensä 14 Oscar-palkintoehdokkuutta. Se on melkoinen saavutus.
