Tanssimatsia kouluille netissä

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Mirka Kleemola
Uutinen julkaistu: 08.05.2012

Tanssimatsia kouluille.

Tanssimatsi on yläasteikäisille suunnattu teos, joka kiertää toukokuussa Suomea. Esityksiä on viisi. Esitys nähdään syksyllä myös Pohjois-Suomessa ja Lapissa, esimerkiksi Raahessa, Kolarissa, Kittilässä ja Inarissa.

Esitys perustuu ammattitanssijan joka-aamuiseen harjoitteluun. Siihen kuuluvat niin balettitanko, piruetit ja hypyt. Teoksen suunnittelija on tanssija Minna Tervamäki. Muut esiintyjät ovat Kansallisbaletin Sari Ikonen, Emmi Pennanen, Juntaro Coste ja Nicol Edmonds.

Tanssimatsin voi katsoa toukokuussa internetistä: ooppera.fi/palvelut/yleisoyhteistyo.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)