Tampereen uusi areena on valmis

Teksti: Petri Kiuttu, lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.12.2021

Tampereen uusi monitoimiareena on valmis. Sen virallinen nimi on Nokia Arena.

Tampereen areena on Suomen hienoin monitoimiareena. Areenaan mahtuu 15 500 katsojaa.

Areenassa pelataan jääkiekkoa, järjestetään konsertteja ja erilaisia tapahtumia. Molemmat tamperelaiset jääkiekkojoukkueet, Tappara ja Ilves, pelaavat areenassa.

Tampereen areenan yhteydessä on paljon ravintoloita ja hotelli. Ensi keväänä areenalla järjestetään jääkiekon MM-kisat.

Tampereen areenan avajaisissa esiintyvät esimerkiksi Eppu Normaali ja Popeda.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste