Tampereella kuvataan Hollywood-elokuvaa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.11.2020

Tampereella kuvataan Hollywood-elokuvaa. Mukana on tunnettuja tähtiä.

Tampereella kuvataan yhdysvaltalaista Dual-elokuvaa. Elokuvassa näyttelevät Karen Gillian ja Aaron Paul. Gillian on näytellyt Marvel-elokuvissa ja Paul Breaking Bad- ja Westworld -sarjoissa.

Elokuva kuvataan Suomessa, koska koronatilanne on maailmalla vaikea. Suomessa ei ole aiemmin kuvattu kokonaista Hollywood-elokuvaa. Kuvaukset jatkuvat ainakin joulukuulle.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste