Wonder Woman on kesän suosituimpia elokuvia. Patty Jenkinsin ohjaama supersankarielokuva pohjautuu Ihmenainen-sarjakuvaan. Elokuva on kerännyt satojen miljoonien dollarien lipputulot. Wonder Woman kertoo naispuolisesta supersankarista.
Libanon, Tunisia ja Algeria ovat kieltäneet Wonder Womanin esittämisen. Syynä on se, että elokuvan pääosaa esittävä Gal Gadot on syntyperältään israelilainen. Libanon ja Israel ovat virallisesti sodassa. Libanonissa on myös voimassa laki, joka kieltää israelilaiset tuotteet ja yhteydenpidon israelilaisiin.
Elokuvan pääosan esittäjä Gal Gadot on palvellut Israelin armeijassa. Hän on myös sanonut, että hän kannattaa Israelin toimia Gazan palestiinalaisalueella. Gadot on näyttelijä, malli ja entinen Miss Israel.
Islamilaisista maista Wonder Womania esitetään ainakin Qatarissa, Kuwaitissa, Omanissa, Bahrainissa. Marokossa, Egyptissä ja Arabiemiraateissa. Wonder Womania esitetään myös suomalaisissa elokuvateattereissa.