Suoratoisto on suosiossa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 23.10.2019

Suomalaiset kuuntelevat musiikkia nykyisin suoratoistona eli internetin välityksellä.

Musiikki kuunnellaan nykyisin lähinnä suoratoistopalveluista, kuten Spotifysta. Suomalaiset kuuntelevat musiikkia yhä useammin puhelimella. Jopa kolme miljoonaa suomalaista kuuntelee musiikkia puhelimella. Tämä selviää Teoston ja Musiikintuottajat IPFI Finlandin tutkimuksesta.

Suomalaiset käyvät paljon keikoilla, eli elävä musiikki kiinnostaa. Rap ja hiphop ovat nuorten suosikkimusiikkia.

Lähde HS

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste