Suomen juhlaa teattereissa

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Robert Seger
Uutinen julkaistu: 07.12.2017

Suomi 100 -juhlavuosi on innostanut myös teattereita. Teatterit eri puolilla Suomea ovat tehneet useita esityksiä suosituista suomalaisista näytelmistä.

Aleksis Kiven näytelmä Seitsemän veljestä on ainakin seitsemässä teatterissa.

Täällä Pohjantähden alla esitetään neljässä teatterissa. Näytelmä perustuu Väinö Linnan tunnettuun kirjaan.

Suomen kansalliseepos Kalevala on lähes 10 näytelmän aiheena.

Lähde suomifinland100.fi

Tietoa Suomen teatterien esityksistä:

www.suomenteatterit.fi/jasenteatterit

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste