Suomen ääni

Teksti: HV
Kuva: MTV3
Uutinen julkaistu: 18.01.2012

Maailman suosituimpiin laulukilpailuihin kuuluva Voice of Finland nyt Suomessa.

Nyt se on televisiossa myös Suomessa. Maailman tämän hetken kuumin viihdeohjelma, jonka nimi Suomessa on The Voice of Finland!

Laulukisan valmentajiksi on saatu neljä artistia maamme musiikkimaailman huipulta: Paula Koivuniemi, Lauri Tähkä, Elastinen ja Michael Monroe. He valitsevat laulajat tiimiinsä vain äänen perustella, laulajaa näkemättä. Kilpailussa kuullaan vain hyviä laulajia, joita valmentajat alkavat sitten valmentaa entistä paremmiksi.

The Voice on Finland huipentuu seitsemään suoraan lähetykseen. Sarjan juontaa Axl Smith. The Voice of Finland perjantaisin kello 20.00 Nelosella

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste