KAJ nousee lavalle tiistain semifinaalissa ja Erika Vikman torstain semifinaalissa.
Suomenruotsalainen huumoriyhtye KAJ kilpailee Euroviisujen ensimmäisessä semifinaalissa tiistaina 13. toukokuuta. KAJ edustaa Euroviisuissa Ruotsia. KAJ esittää kappaleensa Bara bada bastu Vöyrin murteella. KAJ voitti maaliskuussa Ruotsin euroviisukarsinnat eli Melodifestivalen-kilpailun. Sen jälkeen KAJ on noussut Euroviisujen suosikiksi.
Suomen edustaja Euroviisuissa on Erika Vikman. Vikman kilpailee Euroviisujen toisessa semifinaalissa torstaina 15. toukokuuta. Erika Vikmanin kappale on Ich komme.
Euroviisujen loppukilpailu eli finaali on lauantaina 17. toukokuuta.
Euroviisut järjestetään Sveitsin Baselissa.
Yle lähettää Euroviisut suorana lähetyksenä tv:ssä, radiossa ja Yle Areenassa.

