Suomalaisen hiphop-musiikin historiaa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 07.04.2021

Mist sä tuut? -sarja kertoo suomalaisen hiphopin historian. Sarjan voi katsoa Yle Areenassa.

Kahdeksanosainen Mist sä tuut? on sarja, joka kertoo suomen- kielisen räpmusiikin historiasta. Sarjassa tutustutaan tekijöihin ja heidän taustoihinsa ja kerrataan, mitä Suomi-räp on.

Sarjassa ovat mukana menestyneet ja kuuluisat räppärit ja pienen piirin suosikit. Äänessä ovat esimerkiksi Cheek, Elastinen, Asa, Mariska ja Paleface.

Mist sä tuut? -sarjan voi katsoa kokonaan Yle Areenassa.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste