Sting esiintyi Helsingissä

Teksti: Ella Airaksinen
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.06.2019

Rocktähti Sting esiintyi suurelle yleisölle Helsingin Kaisaniemen puistossa. Sting kiertää Euroopassa My Songs -nimisellä kiertueella.

Stingin oikea nimi on Gordon Sumner. Hän on 67-vuotias laulaja, joka on kotoisin Englannista. Hän soittaa myös bassokitaraa. Sting tuli tunnetuksi 1970-luvulla The Police -bändistä. Myöhemmin hän alkoi esiintyä yksin. Sting on voittanut monta arvostettua musiikkialan palkintoa elämänsä aikana. Sting puolustaa ihmisten oikeuksia ja luontoa.

Eilen Kaisaniemen puisto oli täynnä ihmisiä, jotka tulivat katsomaan Stingiä. Monella oli päällä värikäs sadetakki, koska ilma näytti sateiselta. Myöhemmin sadetakit heitettiin sivuun, koska Sting sai yleisön tanssimaan.

Sting alkoi esiintyä kello 21. Yleisö huusi ja taputti hänelle kannustavasti. Ensimmäiseksi Sting esitti tutun laulun Message in A Bottle. Yleisö alkoi heti tanssia ja laulaa mukana. Jotkut vain nyökyttelivät päätään musiikin tahdissa.

Sting esitti monta tunnettua lauluaan, joista osa oli The Police -bändin lauluja. Sting esitti esimerkiksi laulut Englishman in New York, Fields Of Gold ja Every Breath You Take. Vähän ennen kello yhtätoista Sting kiitti yleisöä ja lähti pois lavalta.

Sting on esiintynyt Helsingissä yli kymmenen kertaa. Hän kerää suuren yleisön aina, kun tulee Helsinkiin. Monen mielestä Stingin lauluissa on hyvät sanat.

– Ole oma itsesi. Älä välitä muiden mielipiteistä, sanotaan Englishman in New York -laulussa.

Sting on englantilainen muusikko. Hänen pääsoittimensa on basso. Sting on The Police -yhtyeen entinen basisti ja laulaja.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)