Solsidan naurattaa nyt elokuvana

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Linnea Rheborg
Uutinen julkaistu: 20.12.2017

Tv-sarja Solsidanin hassut ruotsalaiset seikkailevat nyt myös elokuvassa.

Ruotsalainen televisiosarja Solsidan on naurattanut myös suomalaisia.

Solsidan kertoo ruotsalaisista aviopareista, heidän hölmöistä tavoistaan ja hassuista ongelmistaan. Fredde on rikas liikemies. Mickan on hänen kaunis vaimonsa. Alex on hajamielinen hammaslääkäri. Hänen vaimonsa Anna on näyttelijä.

Nyt Solsidanista on tehty myös elokuva, joka tulee Suomessa elokuvateattereihin 29. joulukuuta.

Solsidanista on tehty myös suomalainen tv-sarja Onnela. Se tulee MTV3-kanavalta ensi keväänä.

Lähde Filmikamari

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste