Sisäilmaaa on talven puhutuin tv-sarja

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 26.01.2021

Sisäilmaa on tämän talven kohutuin tv-sarja. Sarja on herättänyt paljon keskustelua.

Sisäilmaa on Tiina Lymin ohjaama kolmiosainen tv-sarja. Sarjan tapahtumat sijoittuvat työvoimatoimistoon eli TE-toimistoon.

Sisäilmaa on räiskyvä ja värikäs komediasarja, joka käsittelee vakavia aiheita. Sarjan tyyli on harvinainen sekoitus vakavaa draamaa ja hulvataonta komediaa. Suomalaisissa tv-sarjoissa tätä ilmaisua käytetään vain harvoin.

Sarjan näyttelijät ovat loistavia. Erityisen hyvin onnistuvat Elina Knihtilä ja Pertti Sveholm. Knihtilä on sarjan päähenkilö, palvelupäällikkö Anneli. Sveholm näyttelee johtajaa.n

Sisäilmaa-sarjan voi katsoa suoratoistona Yle Areenassa.

 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)