Sara näytti kiusaajilleen

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 06.05.2015

Sara Maria Forsberg nousi kuuluisteen vuosi sitten keväällä. Tuolloin Sara latasi Youtubeen videoita, joissa hän leikittelee puhumalla keksittyjä kieliä.

Sarasta tuli Kielinainen. Videoita on katsottu nyt 14 miljoonaa kertaa.

Saralta julkaistiin äskettäin enimmäinen single Ur Cool. Saran musiikki julkaistaan tekijänimellä Saara.

Sara oli teini-ikäisenä ylipainoinen ja koulukiusattu.

– Tunsin itseni häviäjäksi. Työskentelin Pietarsaaressa kaupan kassalla, enkä päässyt opiskelemaan. Itsetuntoni oli tosi huono.

– Kärsin kiusaamisesta tosi paljon. Nyt ne samat tyypit, ne kiusaajat, yrittävät mielistellä ja kysellä kuulumisia netissä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)