Sarasta tuli Kielinainen. Videoita on katsottu nyt 14 miljoonaa kertaa.
Saralta julkaistiin äskettäin enimmäinen single Ur Cool. Saran musiikki julkaistaan tekijänimellä Saara.
Sara oli teini-ikäisenä ylipainoinen ja koulukiusattu.
– Tunsin itseni häviäjäksi. Työskentelin Pietarsaaressa kaupan kassalla, enkä päässyt opiskelemaan. Itsetuntoni oli tosi huono.
– Kärsin kiusaamisesta tosi paljon. Nyt ne samat tyypit, ne kiusaajat, yrittävät mielistellä ja kysellä kuulumisia netissä.
