Sara Chafak on uusi Miss Suomi

Teksti: Miss Suomi Sara Chafak haaveilee omasta kokkiohjelmasta.
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 13.02.2012

Miss Suomella on puoliksi ulkomaalainen tausta.

Miss Suomeksi on valittu helsinkiläinen 21-vuotias Sara Chafak. Sara on valmistunut ravintolakokiksi. Parhaillaan hän opiskelee kauppakorkeakoulussa Tallinnassa. Hän on kertonut unelmoivansa omasta kokkiohjelmansa televisiossa. Lisäksi Saran haaveisiin kuuluu käydä armeija. Se olisi hänen mukaansa ”makeeta”, ”siistiä” ja ”upeeta”. Saralla on puoleksi ulkomaalainen tausta, kuten myös esimerkiksi 90-luvun missillä Lola Odusogalla.

Saran perintöprinsessoiksi valittiin Sabina Särkkä Helsingistä ja Viivi Suominen Turusta.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Sara Chafak on uusi Miss Suomi”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste