Romua ja aarteita

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Yellow Film / Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 04.05.2021

Vintage-valtakunta on tv-sarja, joka keskittyy keräilyyn ja antiikkiin. Sarja ei kuitenkaan suhtaudu keräilyyn turhan totisesti.

Vintage-valtakunta kiinnostaa myös niitä, jotka eivät keräile mitään.

Mike Kairenius ja Tomppa Kekäläinen kutsuvat keräilyharrastustaan romusteluksi. Romustelussa löytyy kuitenkin kiehtovia esineitä. Vintage-valtakunnan omaperäinen tyyli on saavuttanut uskollisen katselijakunnan. Ohjelmalla on tiivis ja vannoutunut ihailijakunta.

Vintage-valtakunnasta esitetään tänä keväänä jo neljäs kausi. Luvassa on kymmenen uutta jaksoa.

Voit katsoa sarjan tiistaisin klo 20 Yle TV1:ssä. Sarja löytyy myös Yle Areenasta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste