Robin on supersuosittu

Teksti: Lähde IL
Kuva: Rähinä
Uutinen julkaistu: 11.04.2012

Tämän kevään ykkösnimi on Robin.

Turkulainen nuorisotähti Robin on nyt todella kovassa suosiossa. Robinin Frontside Ollie on iso hitti sekä Youtubesta löytyvänä videona että radioissa.

Robin Packalen on koululainen, joka harrastaa monipuolisesti urheilua. Robin ei itse ole menestyksestään kovin ihmeissään, vaan suhtautuu siihen tyynesti.

– Saan paljon ihailijapostia. Se on tosi kivaa. Muuten elän ihan tavallista elämää.

Kuuntele juttu

10 kommenttia artikkeliin ”Robin on supersuosittu”

  1. … Robin on hyvä ja keikoillekki voi mennä en tiiä miten sanosin.. Ei niin kauheen söpö mut ihan hyvä laulaja ja sillee.. 🙂

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste