Rasmus julkaisi uuden levyn

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.10.2017

Suomalainen The Rasmus -yhtye julkaisi uuden levyn lokakuun alussa. Levyn nimi on Dark Matters.

The Rasmus julkaisi edellisen levyn viisi vuotta sitten. Sen jälkeen yhtye oli hetken tauolla.

Yhtyeen jäsenet sanovat, että uusi levy kertoo asioista, joita he ovat kokeneet viime vuosina. Esimerkiksi yhtyeen laulaja Lauri Ylönen on asunut kauan Los Angelesissa Yhdysvalloissa.

The Rasmus on menestynyt hyvin ulkomailla. Sen levyjä on myyty yli neljä miljoonaa kappaletta.

Lähde STT

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste