Räppärit yhdistivät voimansa

Teksti: MV, lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 13.03.2012

Suomeen on syntynyt hiphopin superyhtye.

GG Caravan –bändissä on mukana peräti 14 suosittua muusikkoa. Mukana ovat esimerkiksi Paleface ja sekä Tommy Lindgren.

GG Caravan –yhtye sai alkunsa suvaitsevaisuuskampanjasta. Ideana oli herättää ajatuksia romanien tilanteesta Suomessa. GG Caravanin musiikki on yhdistelmä mustalaismusiikkia ja räppiä.

Bändin laulut on säveltänyt Tero Roininen.

– Mä oon itse mustalainen. Mustalaismusiikki on ollut mulla elämässä koko ajan, Roininen kertoo.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste