Pyöräretki sai palkinnon

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.03.2018

Kaisa ja Christoffer Leka saivat tämän vuoden Sarjakuva-Finlandia -palkinnon kirjasta Imperfect.

Kirja kertoo siitä, miten Kaisa ja Christoffer Leka pyöräilivät yli 6 000 kilometriä Yhdysvalloissa. He lähettivät matkalta kortteja, joissa oli piirroksia ja valokuvia. Kirja on koottu näistä korteista.

Kaisa Lekan molemmat jalat on amputoitu nuorena nivelsairauden takia. Amerikkalaiset ihmettelivät sitä. He luulivat, että Kaisa Leka on menettänyt jalkansa sodassa.

Lähteet STT, Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)