Putous uusii kaikki kasvonsa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: MTV3
Uutinen julkaistu: 07.10.2014

Viihdeohjelma Putouksen näyttelijäkaarti vaihtuu tänä syksynä kokonaan.

Mukana on uusia tulokkaita ja ennestään tuttuja näyttelijöitä.

Juontaja Heikki Paasonen on tuttu Idolsista, Huumasta, Suurista seteleistä ja X Factorista.

Jotkut pitävät Mari Perankoskea Suomen hauskimpana naisena. Hän on näytellyt aiemmin monissa sketsisarjoissa.

Joonas Nordman tunnetaan stand up -koomikkona.

Hän on myös käsikirjoittanut monia viihdeohjelmia kuten Yleleaks ja Siskonpeti. Kari Ketonen on tuttu Ketonen ja Myllyrinne -sketsisarjasta ja Pelikaanimies-elokuvasta.

Muutkin näyttelijät ovat jo kokeneita, vaikka ovat nuoria.

Sketsihahmokilpailu on edelleen tärkeä osa Putousta. Myös viikkokatsaus, tulikoe ja sketsit ovat mukana.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)