Prinssi Harry tekee musiikkia Bon Jovin kanssa

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.03.2020

Prinssi Harry tekee musiikkia yhdessä Bon Jovi -yhtyeen kanssa.

Prinssi Harry tapasi laulaja Jon Bon Jovin Lontoossa. Harry ja Bon Jovi äänittivät yhdessä laulua kuuluisassa Abbey Roadin studiossa.

Laulun tarkoitus on kerätä rahaa säätiölle, jonka Prinssi Harry on perustanut. Säätiö auttaa entisiä sotilaita, jotka ovat vammautuneet.

Bon Jovi -yhtye levytti Lontoossa Harryn kanssa uudelleen laulun nimeltään Unbroken.

Prinssi Harry on luopunut Englannin hovin tehtävistä. Nyt hän sanoo, että häntä voi puhutella vain Harryna.

Lähde IS

Yksi kommentti artikkeliin ”Prinssi Harry tekee musiikkia Bon Jovin kanssa”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)