Prince menehtyi yllättäen

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 27.04.2016

Suosittu amerikkalainen pop-muusikko Prince kuoli vain 57-vuotiaana.

Prince kuoli kotonaan Minneapolisissa Yhdysvalloissa viime perjantaina. Prince oli erittäin suosittu varsinkin 1980-luvulla. Hänen suurimpia hittejään ovat Raspberry Beret, When Doves Cry ja Purple Rain.

Prince oli lahjakas ja monipuolinen muusikko. Hän sävelsi, lauloi ja soitti kitaraa sekä muita soittimia.

Hän oli myös hyvin tuottelias. Hän julkaisi lähes 40 LP-levyä. Niitä myytiin yli 100 miljoonaa kappaletta.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste