Pohjoista jännitystä

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Uutinen julkaistu: 19.11.2020

Suosittu Kaikki synnit -sarja jatkuu nyt toisen kauden jaksoilla. Sarja kuvattiin Oulun seudulla.

Kaikki synnit -sarjan ensimmäisellä kaudella käsiteltiin lestadiolaisuutta ja pienen paikkakunnan salaisuuksia. Toisella kaudella keskeiseksi asiaksi nousee myös naisen asema.

Kaikki synnit yhdistelee onnistuneesti jännitystä ja perinteistä draamaa. Tapahtumat sijoittuvat vuosituhannen vaihteeseen.

Sarjassa on mukana useita tunnettuja näyttelijöitä, kuten Matti Ristinen, Laura Malmivaara ja Inka Kallén. Sarjan on ohjannut Mika Ronkainen. Käsikirjoituksen Ronkainen on tehnyt yhdessä Merja Aakon kanssa.

Kaikki synnit kausi 2 on Elisa Viihteessä. Sarjan ensimmäinen kausi on Yle Areenassa.

Yksi kommentti artikkeliin ”Pohjoista jännitystä”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)