Peter Franzén roiston roolissa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Hena Blomberg
Uutinen julkaistu: 25.03.2015

Suomalainen näyttelijä Peter Franzén näyttelee amerikkalaisessa The Gunman -elokuvassa.

Elokuva tulee Suomeen 24. huhtikuuta.

Elokuvan pääosassa on kuuluisa amerikkalainen näyttelijä Sean Penn. Franzén näyttelee konnaa, joka ajaa takaa päähenkilöä.

Myös Samuli Edelman on päässyt amerikkalaiseen elokuvaan pahikseksi. Hän esitti pääroiston apulaista elokuvassa Mission: Impossible – Ghost Protocol.

Lähde Helsingin Sanomat

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste