Pete ja Katri tanssivat voittoon

Teksti: Selkosanomat
Kuva: MTV3
Uutinen julkaistu: 02.12.2014

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma huipentui laulaja Pete Parkkosen ja tanssija Katri Mäkisen voittoon.

Loppukilpailu keräsi television ääreen parhaimmillaan 1,25 miljoonaa katsojaa. Toisena parina finaaliin selviytyivät näyttelijä Anu Sinisalo ja Jani Rasimus. Pete Parkkonen ja Katri Mäkinen saivat 73 prosenttia katsojien äänistä.

Pete Parkkonen tuli kuuluisaksi vuoden 2008 Idols-kisasta. Ensimmäinen levy ilmestyi vuonna 2009 ja myi hyvin. Tänä vuonna Pete julkaisi ensimmäisen suomenkielisen albuminsa. Sinkut Mitä minä sanoin, Mun ja Etenee ovat soineet ahkerasti radioissa.

Katri Mäkinen on ammattitanssija. Hän aloitti tanssiharrastuksen jo 7-vuotiaana. Hän on erikoistunut latinalaistansseihin.

Lähde  MTV3

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)