Loppukilpailu keräsi television ääreen parhaimmillaan 1,25 miljoonaa katsojaa. Toisena parina finaaliin selviytyivät näyttelijä Anu Sinisalo ja Jani Rasimus. Pete Parkkonen ja Katri Mäkinen saivat 73 prosenttia katsojien äänistä.
Pete Parkkonen tuli kuuluisaksi vuoden 2008 Idols-kisasta. Ensimmäinen levy ilmestyi vuonna 2009 ja myi hyvin. Tänä vuonna Pete julkaisi ensimmäisen suomenkielisen albuminsa. Sinkut Mitä minä sanoin, Mun ja Etenee ovat soineet ahkerasti radioissa.
Katri Mäkinen on ammattitanssija. Hän aloitti tanssiharrastuksen jo 7-vuotiaana. Hän on erikoistunut latinalaistansseihin.
Lähde MTV3
